Το Βαμπίρ

Γεια σας,

είμαι η Ελισάβετ και μένω στις Κομποτάδες. Η γιαγιά μου καταγόταν από το Αργυροχώρι  και όταν ήμουν μικρή μου  είχε  πει εκατοντάδες ιστορίες με φαντάσματα, δαίμονες κλπ. Μια ιστορία που θα σας πω τώρα έχει σχέση με βαμπίρ, που μου είχε πει η γιαγιά μου. Για να μην μακρολογώ αρχίζω.

Λοιπόν, μια φορά που η γιαγιά μου ήταν 10 χρονών (στην κατοχή) το βράδυ κρύβονταν πίσω από έναν θάμνο από τους Γερμανούς  για να μην την βρουν. Ξαφνικά μπροστά της σταματά μια γυναίκα γύρω στα 35 κοιτάζοντάς την επίμονα. Η ώρα είχε φτάσει 2:30 και πλέον η γιαγιά μου είχε χαθεί. Τότε  ρώτησε την γυναίκα αυτή αν μπορεί να την γυρίσει σπίτι γιατί φοβόταν πολύ μόνη της. Η γυναίκα δεν απάντησε και η γιαγιά μου ξαναείπε την ίδια ερώτηση, η γυναίκα εκείνη τότε χαμογέλασε πονηρά και φάνηκαν οι μυτεροί κυνόδοντές της .Εκείνη την στιγμή η γιαγιά μου άρχισε να τρέχει και εκείνη η γυναίκα την κυνηγούσε, αλλά πάλι καλά χτύπησε την πόρτα από μια γνωστή της μητέρας της και μπήκε μέσα στο σπίτι της. Την άλλη μέρα πήγε στο σπίτι της η γιαγιά μου.

Σχολιάστε

