Το Περίεργο Πλάσμα

Γεια σας, με λένε Γιώργο και θα σας διηγηθώ μια προσωπική μου εμπειρία. Ερχόμενος από το σπίτι του κολλητού μου στις 1:00 τα μεσάνυχτα, είδα πίσω από ένα σπίτι κάτι σαν διάβολος. Πιστέψτε το. Πήγα να δω τι είναι και αυτό έβγαζε ένα περίεργο ήχο. Έφυγα τρέχοντας (άμα το βλέπατε το ίδιο θα κάνατε) και πήγα στο σπίτι μου. Όπως πήγα να κοιμηθώ με κλειστά τα φώτα ένιωσα κάτι να με ακουμπάει, άνοιξα τα φώτα και αυτό πήγε στο ταβάνι. Φώναξα τους γονείς μου αλλά έλειπαν. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα έφυγε, εγώ όμως ένιωσα να πέρασε ένας αιώνας, φυσικό δηλαδή. Μετά από λίγο καιρό έγινε κάτι άλλο, εγώ δεν μπορώ να κοιμηθώ με τα φώτα ανοιχτά. Πήγα μια βόλτα το βράδυ και σε ένα σπίτι είδα ένα γέρο που έκανε μάγια να με χαιρετάει. Μετά από όλα αυτά δεν μπορούσα να κοιμηθώ, δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Τότε είδα τον γέρο έξω από το παράθυρο να με χαιρετάει. Καταλαβαίνετε τι έπαθα. Άλλαξα σπίτι, δεν ξέρω τι να πω, μάλλον είναι ένα περίεργο φαινόμενο.

Σχολιάστε

